FANDOM

Adam Dąbrowski - (ur. 17.06.1989, Koszalin, Polska)- początkujący aktor, głowa rodziny.
Normal LMK Adam Brody 02.jpg

Historia

Chłopak przyjechał do Kanady, by odwiedzić babcię, został na dłużej i zaczął uczęszczać do Degrassi Community School. Początkowo uważany za dziwaka- pseudofilozofa, z czasem zaskarbił sobie sympatię rówieśników.

Jego pierwszą dziewczyną była Shelby Madison. Chłopak pokonywał przy niej swoją nieśmiałość, odkrywając romantyczną duszę. Niestety, po jakimś czasie oddalili się od siebie, gdy chłopak musiał jeździć do Polski.

Kolejną dziewczyną, w której zauroczył się Adam, była Jamie Morris. Jednak i z nią nie wyszło, gdyż dziewczyna musiała w celach zdrowotnych opuścić Toronto.

W trakcie wakacji w Wilnie w 2007 zaprzyjaźnił się z Franceską Johansson, która była na skraju załamania nerwowego. Wspierał ją, pomagał jej i wkrótce odkryli, że z tej przyjaźni narodziła się wielka miłość. Chłopak stracił z nią swoje dziewictwo i przez kilka miesięcy, sprawiali wrażenie bardzo szczęśliwych. Gdy u Fran pojawiło się podejrzenie śmiertelnej choroby, oświadczył się dziewczynie. Na szczęście, okazało się, że dziewczyna jest zdrowa. Nadmiar szczęścia i słodyczy stał się jednak powoli męczący. Adam się znudził. Nie wiedząc, że Fran jest w ciąży, zerwał z nią. Przez chwilę cieszył się nowym związkiem z Jamie. Gdy poznał prawdę o ciąży byłej dziewczyny, opuścił Kanadę.

Chłopak powrócił do Polski i po kilku latach nie powtarzając błędów przeszłości, założył tam rodzinę.

Charakter

Pojawił się jako nieśmiały, zakompleksiony chłopiec. Pod wpływem pierwszej miłości, a także stuprocentowego mężczyzny, jakim był jego przyjaciel, Ryan, zaczął stawać się bardziej męski, bardziej odważny i pewny siebie. Przyjaciele mogą z reguły na nim polegać.

Zainteresowania

Mangi, zupki chińskie i aktorstwo.

Ciekawostki

- ma jajko na głowie ;)

- powrócił do Toronto, by poznać swoje dzieci i zapomnieć o nich na zawsze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki