FANDOM

Blair Whealer - ( ur.10.11.1989 ) znana także jako Blair Robb. Córka Eleanor, właścicielki "Whealer Designs" oraz Harold'a Robb, prawnika. W wieku dwódziestu lat postanowiła przeprowadzić się do Toronto, aby zacząć żyć na własną rękę. Od tego właśnie momentu nie tylko Degrassi, ale całe Toronto poznało smak nienawiści, gniewu i agresji.

HistoriaEdytuj

Tumblr mfazlocBSx1s0mlwoo1 500.gif

Dwudziestoletnia Blair świeżo po przeprowadzce do Toronto.

W 2008 rodzina Robb przeprowadziła się z Nowego Jorku do Toronto. Zmiana była diametralna gdyż dwudziestoletnia Blair była bardzo zżyta z metropolią oraz przyjaciółkami a raczej pomocnicami które tam poznała. Toronto było i jest nieco mniejsze choć Robb dość szybko się zaaklimatyzowała.Po bardzo krótkim czasie wynajęła swój własny apartament chcąc zacząć żyć na własną rękę.Z zasilonym kontem oraz pokojówką Dorotą Blair postanowiła przeprowadzić się do apartamentu na drugim końcu Toronto.Chcący czy nie dwódziestolatka zaczęła tworzyć a raczej pisać zupełnie nowy rozdział w życiach tutejszych postaci.

CharakterEdytuj

Przysłowiowy diabeł który zstąpił na ziemię pod postacią dwudziestoczteroletniej kobiety.Od zawsze B siała strach i panikę wśród ludzi mieszkających w całym Toronto.Nawet teraz gdy wyjdziesz na ulicę, złapiesz nieznajomą nastolatkę za rękaw i wyszepczesz Blair Robb ona wybałuszy oczy i ucieknie nie patrząc przed siebie a to wszystko przez charakter Bibi.Splamiona złem do szpiku kości, nie znająca słowa proszę czy przepraszam.Kobieta zrobi wszyscy co będzie chciała i zdepcze wszystkich 'śmiertelników' stojących na jej prostej drodze.Rozpuszczona, mściwa i mająca truciznę zamiast krwi kobieta może wydawać się nie do zabicia, ale głęboko w środku ma parę czułych punktów.Pod tą twardą suką mieszka dziewczyna która nigdy nie była pewna swojej urody oraz pozycji w szkole do której uczęszczała. Od zawsze krytykowana przez matkę Blair Whealer pragnie miłości i uczucia.Może się to wydawać śmieszne, ale dziewczyna ma nadzieję, że ktoś przebije się przez jej pancerz i dostrzeże w niej piękno i dobro od których tak ucieka.

Tumblr mfpgd3nwiC1r2glejo3 400.jpg

Blair w 2012 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki