FANDOM

Charles Hathaway (ur. 17.06.1993, Londyn, Anglia) - syn Johna i Anne Hathaway, brat Williama i Jane. Absolwent Degrassi Community School, student MiSH na Degrassi University. 
Images.jpg

HistoriaEdytuj

Urodził się w Kalamazoo, w stanie Michigan. Jego rodzice wyjątkowo byli wtedy w wizycie towarzyskiej, a nie służbowej. John Hathaway jest dyplomatą i co kilka miesięcy/lat zostaje przeniesiony do nowych placówek, stąd jego rodzina zwiedziła kawał świata. Anne stara się wychować dzieci na dobrych, normalnych ludzi, więc zajmuje się domem, a dla chłopców wybiera szkoły "nie-dla-bogaczy". Najmłodszą pociechę uczy w domu.

Charlie spędził pierwszy rok studiów w Los Angeles, towarzysząc swojej dziewczynie , przez co ominęło go wiele ważnych wydarzeń w Toronto. Jego rodzina wróciła do Anglii, a on postanowił wrócić do Kanady i zdobyć wykształcenie w miejscu, które było dla niego domem.  W styczniu 2013 roku uległ wypadkowi, przez co leżał w szpitalu śpiączce.

Po przebudzeniu postanowił walczyć o prawa do opieki nad Vivien , córką jego brata i Hope Bloom , przyjmując strategię, że jest ojcem biologicznym dziewczynki. Badania genetyczne nie mogły go wykluczyć i tak w lipcu 2013 został w świetle prawa ojcem Vivien, odbierając ją Jimowi Bloom[1]

CharakterEdytuj

Charlie ma skłonności do bycia nadopiekuńczym. To jego zaleta, ale i wada. Chciałby roztoczyć parasol ochronny nad osobami, które kocha, często ingeruje w ich życie prywatne. Stara się być odpowiedzialny.

Częste przeprowadzki wykształciły w nim umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktów. Raczej jest lubiany.

Raczej unikał wiązania się na poważnie, bo wiedział, jak bardzo bolą rozstania. Miał jedną dziewczynę na stałe kilka lat temu, teraz drugi raz się zauroczył, ale wie, że nic z tego nie wyjdzie. Wybiera przyjaźń nad miłością.

Rodzina jest dla niego najważniejsza, chciałby kiedyś założyć własną.

ZainteresowaniaEdytuj

Wachlarz zainteresowań Charlie'ego jest szeroki jak obszar świata, który zwiedził. Jego największą pasją jest koszykówka, uwielbia grać, oglądać, rozmawiać o niej. Wolne rzuty na osamotnionym boisku uspokajają go, dźwięk kozłowania pozwala mu zebrać myśli. Obok tego sportu, może nawet na równi, kocha muzykę. Ma gramofon i kolekcjonuje płyty winylowe, głównie zespołów rockowych, bądź gatunkowo wywodzących się z rocka. Gra na gitarze.

Lubi też czytać, gustuje w prozaikach amerykańskich, jak np. John Steinbeck czy Ayn Rand.

W przyszłości chciałby zajmować się czymś, co łączy jego zainteresowania, choć sam do końca nie wie jeszcze, co by to moglo być.

CiekawostkiEdytuj

- imię otrzymał po Bukowskim

- jest starszy od brata o dwie godziny [2]

- w roku szkolnym 10/11 należał do drużyny koszykarskiej Panter w Degrassi Community School, z którą zdobył mistrzostwo prowincji Ontario.

- wytatuował sobie małą piłkę do kosza na przedkciuku. [3]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki