FANDOM

Craig Manning- (ur.1989) postać z oryginalnego serialu Degrassi: The next generation, znacząca w historii Degrassi RPG.

OgólnieEdytuj

Craig jest synem dr Alberta Manninga i Julii Jeremiah. W skutek nieszczęśliwych kolei losu, chłopak wychowuje się w domu ojczyma, Joey'a Jeremiah, wraz z młodszą siostrą Angelą.

Cierpi na zaburzenie dwubiegunowe.

Gra na gitarze, śpiewa.

W DRPGEdytuj

W świat Degrassi RPG Craig został wprowadzony jako "rywal" Shelby Madison. Chodzili do jednej klasy, niejednokrotnie mieli odmienne zdanie, co przy burzliwych charakterach obojga stawało się `zalążkiem inteligentej kłótni. Koflikt zaostrzył się, kiedy dziewczyna założyła własną kapelę. Na chwilę obecną można powiedzieć, że ich relacje są pewnym rodzajem motywującego, a nawet przyjacielskiego pojedynku.

Craig przez długi czas był związany z przyjaciółką Shelby, Francescą Johansson. Mieli swoje wzloty i upadki, ale całkiem nieźli byli razem w tandemie. Mimo wszystko, nie mogli razem znieść chwili, gdy dziewczyna poroniła. Ich związek się rozpadł. Na chwilę obecną pozostają w życzliwej przyjaźni i wiedzą, że w każdej chwili mogą na siebie liczyć.

Craig jest liderem zespołu Downtown Sasquatch.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki