FANDOM

Czwórka Chmurka- lokal-instytucja założony przez Summer Harrison i Francescę de Vries.

Czworkachmurka.jpg

Szkic lokalu wykonany przez F.

Historia powstaniaEdytuj

Kobiety postanowiły efektywnie wykorzystać rozstanie ze swoimi partnerami i założyć firmę, która przynosiłaby im satysfakcję. Wiele wieczorów spędziły ustalając, co chciałyby osiągnąć i jak.

Po kilku tygodniach rozmów, znalazły idealne miejsce do gruntownego remontu. Zatrudniły specjalistów i odnowili budynek zgodnie ze szkicami Fran oraz konsultacją i zezwoleniem architekta.

Otwarcie miało miejsce 13. lutego 2010 podczas imprezy "Nienawidzę Walentynek!"

StrukturaEdytuj

Czwórka Chmurka to czteropoziomowy budynek, którego pomieszczenia zainspirowane są po części serialowymi knajpami.

Na parterze znajduje się przytulna kawiarnia, gdzie serwowane są śniadania, lunche i podwieczorki. Specjalnością są naleśniki z ogromną ilością syropu klonowego oraz kanapki o ciekawie brzmiących nazwach.

Pierwsze piętro to z kolei typowy klub. Znajduje się tu scena, na której młodzi (i nie tylko) artyści mogą prezentować swoje talenty, parkiet, który swym wyglądem zachęca do szalonych tańców oraz drink-bar, gdzie serwowane są oryginalne drinki.

Najbardziej zjawiskowym miejscem jest dach klubu- stylizowany na plażę, z prawdziwym piaskiem, prawdziwymi palmami, przykryty szklaną kopułą. W niepogodę można skorzystać ze światełek w niej umieszczonych, co sprawia wrażenie nieba pełnego gwiazd. Można się tu poczuć jak na kalifornijskiej plaży- funkcjonuje klimatyzacja, więc temperatura jest przyzwoita.

Natomiast podziemia budynku zostały zaadaptowane na kino studyjne. Puszczane są tu zarówno filmy niszowe, jak i starsze produkcje, jak i premierowe megaprodukcje.

InneEdytuj

- W Czwórce Chmurce pracowali m.in. Peter Poulain (kinooperator), Mike Collins (barman), Hope Bloom (kelnerka)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki