FANDOM

Francesca de Vries- (ur. 15.04.1990, Toronto, Canada)- aka Francesca Johansson - adoptowana córka znanej restauratorki Marissy Johansson oraz jej byłego męża Tyberiusa; żona Alexa de Vriesa , matka Gabrysia, Lucasa , Kate , Jake 'a i Greg a. 

Historia

Francesca została "zaadoptowana" jeszcze przed swoimi narodzinami. Jej biologiczna matka, Kate, miała dobry kontakt z matką adopcyjną i wiedziała, że ta zapewni jej świetne warunki do rozwoju. Sama niestety, nie mogła temu sprostać, nie tylko z powodów finansowych. Miała bardzo kiepskie zdrowie, które córka odziedziczyła. Kate zmarła, jak mała miała niecały rok. Życie Fran opływało w luksusy- uczęszczała do jednej z najbardziej prestiżowych, prywatnych szkół w Toronto, spełniała każdą swoją zachciankę, dostawała drogie prezenty, np. w 2006 roku na Gwiazdkę otrzymała mieszkanie przy Central Parku. Mimo to, udało się ją uchronić przed byciem snobistyczną księżniczką, głównie za sprawą jej "niani", Mary Ann Miles (wcześniej Kowalsky), która kiedyś przyjaźniła się z biologiczną matką Fran. W 2006 roku Mary-Ann namówiłaFran do zmiany szkoły; przyczyniły się do tego względy osobiste. Tak dziewczyna trafiła do Degrassi Community School, co stało się jednym z najbardziej przełomowych wydarzeń w jej życiu. Zmieniła środowisko, zaczęła zadawać się z innymi ludźmi, poznawać nowe zjawiska i uczucia. Zapisując się na kurs prawa jazdy, poznała Craiga Manninga, ucznia z Degrassi, lidera zespołu Downtown Sasquatch. Na początku kumplowali się, później narodziło się uczucie. Obecnie przebywają w przyjacielskich relacjach. Dużo zmieniła w jej życiu informacja o byciu adoptowaną. Zaczęła patrzeć na świat z innej perspektywy. Z pomocą Joanne Danes, koleżanki parającej się detektywistyką, odnalazła swojego biologicznego ojca.

Los się z nią troszeczkę pobawił, w efekcie czego, musiała odreagować wydarzenia, najczęściej imprezując. Po jakimś czasie okazało się, że jest w ciąży. Niestety, nie udało się jej donosić. Była na skraju załamania nerwowego, depresji. Na szczęście, z grupką znajomych wyjechała na wczasy do Wilna, tam zaopiekował się nią Adaś Dąbrowski. Opiekował na tyle skutecznie, że po jakimś czasie rozkochał ją w sobie, sam też wpadając w uczucie. Przez kilka miesięcy byli szczęśliwy,
Fran high school

Francesca w czasach liceum

nawet się zaręczyli. Jednak prawdopodobnie tempo ich związku było dla chłopaka za szybkie i zerwał z Fran, nie wiedząc, że ta jest z nim w ciąży z bliźniakami. Kiedy wyjawiła mu prawdę, wyjechał z kraju.

Fran zamieszkała z przyjaciółką, Shelby Madison i gdyby nie ona i wsparcie innych, prawdopodobnie znów wpadłaby w depresję. Kolejne wakacje sprawiły, że kolejne uczucie zapukało do jej drzwi. Na scenie pojawił się przystojny Alexander de Vries. Początkowo łączyły ich kumpelsko-przyjacielskie relacje, potem pojawił się seks i chęć stworzenia jednak związku opartego na głębszym uczuciu, aż w końcu to głębsze uczucie się pojawiło i owocuje do dziś. Alex pokochał dzieci Fran, postanowił je adoptować, oświadczył się dziewczynie.[1] Dzień przed narodzinami maluchów spontanicznie wzięli ślub (świadkował im Gregory Lagen, przyjaciel Alex'a)[2] Ich związek zmagał się z wieloma przeciwnościami, od braku akceptacji przyjaciół po choroby, przez zdrady małżeńskie, jednak na chwilę obecną można stwierdzić, że są udanym, szczęśliwym małżeństwem. Wychowują razem piątkę dzieci- Gabriela Gomeza ( syna Alex'a i jego byłej dziewczyny z Hiszpani, Catherine Gomez), Kate i Lucasa (dzieci Fran i Dąbrowskiego, ale przysposobione przez de Vriesa) oraz Jake'a  i Greg 'a, bliźnięta, które urodziły im się we wrześniu 2009 roku.

W 2010 roku wraz z Summer Harrison założyła knajpę-instytucję kultury "Czwórka Chmurka"

W połowie 2010 roku dostała się na Yale. Po wielu godzinach rozważań, postanawiają z mężem przeprowadzić się wraz z całą rodziną do New Haven w Connecticut w Stanach Zjednoczonych. Pobyt ten okazał się wyjątkowo krótki, pewnej nocy Fran została zaatakowana w zamieszkach na uczelni. Ku radości rodziny i przyjaciół, postanowili wrócić do domu, gdzie ich serce i gdzie bezpiecznie. 

Według oficjalnych informacji w październiku 2011 Francesca de Vries umarła w szpitalu, na skutek poważnej i długiej choroby. Po mniej więcej półtora roku okazało się, że była to tylko prowokacja prokuratury i FBI, mająca na celu ujęcie grupy przestępczej dowodzonej przez Tyberiusa Yorke'a.

Francesca wróciła szczęśliwie do domu, gdzie rozpoczęła pracę nad komiksem. 
Fran2013

Francesca de Vries, 2013

Charakter

Fran stara się być miłą dziewczyną, stawiającą przyjaciół na pierwszym miejscu. W rzeczywistości, jest czasami inaczej. Owszem, jest miła, ale gdy przychodzi o przyjaciół, potrafi ich, kolokwialnie mówiąc, olewać, zwłaszcza w zestawieniu z partnerem. Ma skłonności do przesady. Często towarzyszą jej tzw. trudne emocje, przechodziła wiele chorób, również psychicznych, co sprawiło, że pomimo usilnej chęci bycia optymistką, bywają okresy w jej życiu depresyjne. Ma silnie rozwinięty instynkt macierzyński- spełnia się w tej dziedzinie.

Zainteresowania

Uwielbia rysować, malować, tworzyć. Po cichu marzy o karierze pisarki dla dzieci, jednak myśląć o własnej rodzinie w pierwszej kolejności, nie realizuje tego marzenia. Wyżywa się artystycznie, urządzając dom lub organizując biznes.

Ciekawostki

- Była redaktorką gazetki szkolnej w Degrassi Community

- Włada płynnie kilkoma językami ( np. hiszpański, polski), jednak nie potrafi przyswoić języka francuskiego

- Od przyjaciółki, Rachel Lopez, dostała kiedyś psa-bernardyna, BJ'a. Po jakimś czasie oddała go pod skrzydła Mary-Ann

- W 2007 wytatułowała sobie na plecach cytat z piosenki Aerosmith "Don't wanna miss a thing", symbolizujące jej ówczesny związek z Craig'em Manning'em. Po kilku miesiącach go usunęła.

- W 2012 zrobiła sobie kolejny tatuaż- symbol podwójnej nieskończoności- na nadgarstku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki