FANDOM

Holly Sabrina Wellman (ur. 20.05. 1975) - doktor nauk pedagogicznych na Uniwersytecie Degrassi.
Holly.jpg

HistoriaEdytuj

Holly urodziła się w profesorskiej rodzinie. Jej rodzice wykładają na uniwersytecie- matka matematykę, a ojciec fizykę. Ich córka jednak od dziecka była humanistką, od przedmiotów ścisłych wręcz stroniła. Mimo że jej rodzice byli zapracowanymi ludźmi, zakochanymi w sobie i swojej pracy, poświęcali córce dużo uwagi i wychowali ją na mądrą, samodzielną i pogodną kobietę.

W liceum zdecydowała się na studia pedagogiczne, nie wiedziała, co chce robić w życiu, więc to wydawało jej się najbardziej odpowiednim zajęciem. Jak się okazało, pokochała pedagogikę z wzajemnością. Była bardzo pilną studentką, nic dziwnego, że szybko zrobiła doktorat. Teraz sama wykłada na uczelni, którą dziesięć lat temu skończyła.

W tym roku miała propozycję wyjazdu do Berkeley, jednak musiała odmówić, gdyż jej koleżanka z pracy zachorowała i ktoś musiał zająć się studentami tutaj, w Kanadzie. Dobrze się złożyło, bo dzięki temu, że została miała możliwość poznać Neville'a Azzopardi.

CharakterEdytuj

Ambitna, pracowita, a przy tym szalona, kolorowa, nieokiełznana. Nie przejmuje się opiniami innych, a przynajmniej, tak uważa. Jest wymagająca, ale studenci ją cenią. Stara się być ciepła i życzliwa, służy radą.

ZainteresowaniaEdytuj

Interesowała się poezją, lubiła teatr, ale wiedziała, że nie chce być artystką, to nie dla niej. Wolała pracować z ludźmi, kształtować ich, to zadecydowało o wyborze jej studiów. Ceni dobrą książkę, lubi poczytać wiersze, głównie Pablo Nerudy, do poduszki. Ubiera się ciekawie, niektórzy w jej wieku na pewno by się wstydzili takich ciuszków.

Głównym obszarem jej zainteresowań jako naukowca jest aksjologia w literackim świecie dziecka.

InneEdytuj

- Imiona dostała po słynnym fizyku, Arthurze Holly'm Comptonie i bohaterce filmu Billy'ego Wildera, którego miłośniczką jest jej matka

- Miała/ lub nadal ma/ zajęcia m.in. z Ianem Weir'em, Lillian Lopez, czy wspomnianym Neville'm.

- Jest jedynaczką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki