FANDOM

Hopeczek
Hope Nicole Bloom
(ur. 15.07.1993, Wichita, USA- 23.06.2011, Toronto, Canada) – córka Nicole i Daniela Bloom, matka Vivien Bloom-Hathaway , siostra zmarłej Vivien . Uczęszcza do Degrassi Community School i pracuje w Czwórce Chmurce .

Historia

W 1998 roku ojciec Hope, prowadząc samochód pod wpływem alkoholu spowodował wypadek, w którym zginął on i Vivien. Z tego powodu Nicole zdecydowała się na przeprowadzkę do swojej matki, do Lansing, skąd później wyjechała, opuszczając małą Hope. Do 17 roku życia dziewczynka była wychowywana przez babcię Andreę, która, niestety, 28.02.2010 roku zmarła. Jedynym krewnym, który mógł ją przygarnąć był brat jej ojca – Jim , mieszkający w Toronto. Tutaj doszło do pewnego przełomu w życiu uczuciowym Hope, ponieważ dotychczas w ogóle nie interesowała się chłopcami, a mimo to się zakochała, jak się okazało – bez wzajemności. Następnie zbliżyła się do swojego wujka, od którego wkrótce się wyprowadziła, ponieważ to co ich łączyło ją przerosło.

Przez krótki czas mieszkała w domu swoich przyjaciół – Charlie ’go i Willy ’ego Hathaway’ów aż w końcu postanowiła się usamodzielnić, znalazła prace w Czwórce Chmurce i wynajęła mieszkanie, które od września dzieliła ze swoim współlokatorem.

Od wakacji'10 była związana z Williamem , z którym zaszła w ciążę. Ich córka przyszła na świat w czerwcu 2011.

23. czerwca 2011 roku zmarła w wyniku komplikacji po porodzie.

Charakter i zainteresowania

W Lansing Hope była pewną siebie nastolatką, nie interesowała się chłopakami, mimo że ze względu na jej ponadprzeciętną urodę, często zwracali na nią uwagę. Przeprowadzka do Toronto i kolejne miłosne niepowodzenia sprawiły, że nie tylko pewność siebie Hope podupadła, ale także stała się strachliwą osobą i przede wszystkim opuściła się w nauce. Dlatego też jej marzenia o Harvardzie powoli stają się nieosiągalne.

Nie miała żadnych koleżanek, ponieważ nie potrafi nawiązywać i kontaktów ze swoimi rówieśnicami. Jej najlepszym przyjacielem był Charlie Hathaway

W związku z tym, że od zawsze była ambitną uczennicą ma bardzo wszechstronne zainteresowania. Czasami do poduszki lubi poczytać biologię Villeego, innym razem sięga po literaturę piękną. Jednym z jej ulubionych pisarzy jest Jostein Gaarder.

Ciekawostki

- nie lubi jeść, jak sama twierdzi – je, bo musi; jedynym produktem spożywczym, który może pochłaniać kilogramami jest błonnik;

- czasami przedstawia się swoim drugim imieniem, które dostała po matce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki