FANDOM

Aby stworzyć postać, należy założyć jej kartę , czyli temat na forum w dziale karty postaci.

Karty zakładamy według wzoru:

  • 1. Imię i nazwisko:
  • 2. Data urodzenia:
  • 3. Charakter:
  • 4. Zainteresowania:
  • 5. Historia

To krótki poradnik, jak sobie zacząć

Jak stworzyć własną postać?- to poradnik stworzony z myślą o Tobie!

Wielokrotnie debiutujący użytkownicy pytali nas, jak to zrobić, na czym to polega, o co w tym wszystkim chodzi.

Żeby rozpocząć grę, musisz mieć, co oczywiste, kim grać. Jest na to kilka sposobów.

Zakładanie postaciEdytuj

Zadajesz sobie pytanie: Jak mam to zrobić?

Spokojnie, to bardzo proste. Niektórym zabiera pięć minut, inni wolą poświęcić na to kilka dni. Zastanów się, kim chciałbyś grać, kimś, kto jest podobny do Ciebie, a może Twoim całkowitym przeciwieństwem?

A może chciałbyś wczuć się w skórę ulubionego bohatera książkowego i stworzyć postać taką, jak on? Jak już będziesz miał taki ogólny zarys, co i jak, wejdź na forum.

W dziale "Karty postaci" - w tym magicznym miejscu powinieneś przedstawić charakter, który właśnie wymyśliłeś. Dlaczego według klucza? Uwierzcie mi, warto mieć to usystematyzowane. Postaram się teraz objaśnić poszczególne punkty wzoru, żeby choć trochę rozjaśnić Waszą perspektywę.

Imię i nazwiskoEdytuj

Niektórzy zostawiają sobie to na koniec. Inni wolą od tego zacząć. Imię jest niezwykle ważne, wielu wierzy, że to imię określa charakter- nie będziemy dyskutować, ile w tym prawdy.

Ważne, żeby imię, którego użyjecie (jak i nazwisko) istniało.

Odradzamy używanie jakiś udziwacznionych imion, nie bierzcie przykładu z Michała W., który "ciekawie" nazywa swoje dzieci. Sporo razy będziecie go używać, więc chyba lepiej, jeśli będzie się Wam podobać. Możecie też nadać imię po kimś, oczywiście, co jest fajne, bo można w takim odziedziczeniu imienia zawrzeć fajną historię.

Szukajcie inspiracji w filmach, książkach, gazetach- jednak nie kopiujcie. Po co nam kolejny Harry Potter? Lepiej stworzyć Williama Potter'a lub Harry'ego Scott'a, rozumiecie?

Wiek; data urodzeniaEdytuj

Macie całkowitą dowolność, chociaż dominują w grze osoby młode, chodzące na studia, bądź. Pamiętajcie o logice, nie piszcie, że ma 16 lat, a w historii, że "właśnie pisze pracę licencjacką". Możecie też zaznaczyć, kiedy ma urodziny Wasza postać, ale nie musicie.

Charakter i zainteresowaniaEdytuj

Całe jestestwo Waszej postaci, wszystko, co o niej wiecie i czym chcecie się podzielić. Podzielcie się, warto. Opiszcie, jakie ma pasje, o czym marzy, dlaczego jest niemiła wobec ludzi.

WyglądEdytuj

Twoja postać musi mieć 'twarz', zamieść jej zdjęcie, zapisz nazwisko aktora, który dał wygląd Twojej postaci. 

Nie możesz znaleźć odpowiedniej twarzy? Odezwij się do nas, mamy pełne głowy pomysłów i propozycji. 

HistoriaEdytuj

Opowiedz parę słów o życiu tej osoby.

Trafiła do Degrassi, bo właśnie się przeprowadzili? Mieszka sobie w Toronto od urodzenia i postanawia zostać wielką pisarką i rusza na podbój rynku? Możesz zachwycić nas jakimś pięknym wspomnieniem o miłości jej rodziców, jakąś opowiastką rodzinną, co, dlaczego, jak.

Taki króciutki życiorys, to nie CV, nie musi być wszystko. Te kilka linijek ciekawie (bądź nie) o historii, jakiej od tej pory będziemy świadkiem.

AkceptacjaEdytuj

Tu wszystko należy do wspomnianej wyżej redakcji. Możemy zaakceptować Twoją postać- od tej pory możesz grać swobodnie. Jednak, jeśli nam się coś nie spodoba, musisz odnieść się do naszych poprawek, zmienić to, co nam nie pasuje lub obronić swoje zdanie. Zdarzają się przypadki, kiedy redakcja nie widzi sensu w powielaniu kolejnego schematu, ale Ty możesz się odwołać, spróbować pokazać nam, że Twoja postać jest świeża i oryginalna. Z reguły jednak, akceptujemy postacie, gdyż większośc kart nie wzbudza zastrzeżeń.

Przejmowanie postaciEdytuj

Mozna przejąć także czyjąś postać. W temacie obsada takie osóbki są zaznaczone kolorem zielonym. Kontaktujesz się z graczem, który już nie zajmuje się tamtym charakterem, ustalacie zasady i możesz grać. Jednak jeśli złamiesz, którąś z zasad, a graczowi-twórcy się to nie spodoba, może się rozwiązać ta "umowa", a Twoje posty mogą zostać nawet usunięte.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki