FANDOM

Jamie Morris- (23.09.1989, ....., Irlandia) 
225px-Parkervm.jpg.jpg

HistoriaEdytuj

Jej matka zmarła przy porodzie. Jamie i jej brata, Steve'a wychowywał samotnie ojciec do czasu, gdy zginął w wypadku samochodowym. Dziewięcioletnia dziewczynka trafiła do rodziny zastępczej w Toronto.

W liceum, Jamie należała do grona popularnych dziewczyn. Zdziwiło więc wszystkich, gdy zaczęła się spotykać z nieśmiałym Jesse'm Karsslon'em, jednak ich związek nie trwa długo.

W życiu Jamie przewijało się wielu mężczyzn, ale jeden z nich szczególnie zasługuje na uwagę. Sean Cameron. Wielokrotnie schodzili się i rozstawali. Ich ostatni związek skończył się, gdy dziewczyna zdecydowała się na aborcję, jednak uczucie dziewczyny do niego trwało znacznie dłużej.

Jamie była jedną z założycielek Phoenix Slash Squad.

Miała wypadek, przez kilka miesięcy jeździła na wózku inwalidzkim. Zaczęła wtedy zbliżać się do Adama Dąbrowskiego, jednak po jakimś czasie musiała wyjechać na rehabilitację. Chłopak ruszył dalej.

Gdy Jamie wróciła, nieświadomie stała się jedną z przyczyn, dla których Adam porzucił swoją ciężarną dziewczynę.

CharakterEdytuj

Mieszanka szaleństwa, pewności siebie i szczerości. Mimo tragicznych wydarzeń, jakie ją dotknęły, Jamie stara się być radosną dziewczyną, pełną pasji. Jest cierpliwa, lubi dużo mówić.

ZainteresowaniaEdytuj

Fascynuje się fotografią. Lubi muzykę. Kocha imprezy, zakrapiane alkoholem i tańcem.

CiekawostkiEdytuj

- autorka słynnego tekstu o Misiu Yogi'm.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki