FANDOM

Joanne Danes (ur. 19.01.1989, Toronto ) - początkująca pani detektyw o wielkim sercu i poczuciu humoru.
Jo.jpg

Joanne Danes (fot. Matt Collins)

HistoriaEdytuj

Urodziła się w Toronto w niezbyt szczęśliwej rodzinie. Matka dziewczyny całkowicie poświęcała się pracy. Jej ojciec od dawna miał problemy z alkoholem, co stało się przyczyną tragedii wśród jego najbliższych. Po śmierci rodziciela dziewczyna zajmowała się pracą i rozwijaniem swoim pasji.

Pierwszym ważnym chłopakiem Jo był River Grey, jednak wyjazd chłopaka był przyczyną ich rozstania.
Joriver.jpg

Jo i River <3

Joanne była jedną z członkiń zespołu rockowego Phoenix Slash Squad , założonego wraz z Shelby Madison, Jamie Morris, Will'em i Bradem.

Potem związała się z przyjacielem swojego kumpla, Charlie'm. Jednak ten chłopak też musiał wyjechać, pochodził z Beverly Hills. Zaproponował Jo związek na odległość, ta się zgodziła, ale po jakimś czasie, gdy chłopak wrócił do Toronto, przyłapała go na zdradzie i zakończyła z nim znajomość. Chłopak był inspiracją do jednej z piosenek zespołu, a także 'bohaterem' afery kryminalnej, którą tropiła Jo wraz ze swoim przyjacielem, Matt'em.

Po jakimś czasie, River znów pojawił się w życiu dziewczyny. Znów zostali parą, choć ich związek należał raczej do tych burzliwych. Miłość sama wybiera. Przez jakiś czas mieszkała z ukochanym na Hawajach, jednak ostatnio wróciła do Toronto.

CharakterEdytuj

Jo jest pełna energii, często działa pod wpływem impulsu, dając porwać się namiętności. Lubi i stara się być wszędzie. Miła dla przyjaciół, niemiła dla nieprzyjaciół.
Jomatt.jpg

Jo i Matt Collins

ZainteresowaniaEdytuj

Frank Lampard, Frank Lampard, Frank Lampard. Poza tym, Jo interesuje się piłką nożną oraz detektywistyką. Z tym ostatnim wiąże swoje plany zawodowe.

Gra na gitarze basowej.

CiekawostkiEdytuj

- Brat Jo, Chris, wyjechał na studia do Wielkiej Brytanii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki