FANDOM

Klaudia Gawryś (ur.... Polska, zm. 2007) 
Klaudia

HistoriaEdytuj

Jej rodzice byli prawnikami i wraz z jedyną córką, tworzyli w miarę szczęśliwą rodzinę, do momentu, gdy pan Gawryś zginął w wypadku samochodowym. [1]

Przez wiele lat przyjaźniła się z Adasiem Dąbrowskim, z czasem zakochując się w nim bez pamięci, o czym chłopak nie wiedział. Gdy wyjechał do Kanady, ruszyła za nim.  Początkowo nie był zachwycony jej wizytą, ale dziewczyną zaopiekował się William Dawson, który zaproponował jej wspólne mieszkanie. Zaprzyjaźnili się i razem z nim i Scott'em mieszkali kilka miesięcy razem.

Wróciła na jakiś czas do Polski, by potem znów przylecieć do Kanady.

W wakacje 2007 wybrała się z Adasiem i paczką jego znajomych do Wilna. Tam poznała River'a, który zrobił z niej niegrzeczną dziewczynkę- uwolnił drzemiącego w niej diabełka. Spędzali miło czas, do momentu aż wróciła była dziewczyna Rivera.

Kuzyn Klaudii miał urodziny, więc dziewczyna znów wybierała się do Polski. W drodze na lotnisko zdarzył się jednak wypadek, wskutek którego dziewczyna zmarła, jakby nad jej rodziną czuwało fatum. Pogrzeb odbył się w Toronto, tam znajduje się też jej grób.

ZainteresowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

- zostawiła po sobie napis na ścianie w salonie Żółwiej Chatki o treści "O, kurwa- K. "

Więcej z Fandomu

Losowa wiki