FANDOM

Mary- Ann Miles (wł. Anna Maria Kowalska)- członkini zarządu firmy Johansson's Corner, prywatnie opiekunka i przyjaciółkaFran de Vries , żona Darius a Miles'a, zastępcza matka dla Boo Sawyer .
Traylorch09.jpg

HistoriaEdytuj

Mary- Ann urodziła się w Polsce. Gdy była nastolatką, jej rodzice postanowili wyjechać do innego kraju, w poszukiwaniu pracy i lepszego życia. Wybór padł na Kanadę.

W szkole Anna Maria używała zangielszczonej formy imienia i nazwiska, co przyjęło się i teraz nikt nie pamięta, że tak naprawdę nazywa się inaczej.

Zaprzyjaźniła się z Kate, nie znosiła jej chłopaka, Sawyera. Plotki głosiły, że to dlatego, że sama była zakochana w przyjaciółce.

Jeszcze w liceum zaczęła pracę u Marissy Johansson. Przyczyniła się do adopcji córki Kate przez pracodawczynie, automatycznie zostając jej nianią.

30. maja 2007 wyszła za prawnika, Dariusa Miles'a. Nie mają własnych dzieci, ale kilka lat po ślubie przygarnęli pod swój dach Boo Sawyer.

CharakterEdytuj

Otwarta, przyjacielska, miła. Stara się być lekiem na całe zło, zawsze udzieli rady, pomocy.

ZainteresowaniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki