FANDOM

Rachel Lopez - (ur. 9.8.1989) - właścicielka szkółki nauki jazdy na rolkach, zwyciężczyni wielu konkursów w tej dyscyplinie sportowej, prywatnie matka Carmen i Taye 'a, partnerka Leny Williams
3.jpg

HistoriaEdytuj

Gdy Rachel miała trzy lata, jej rodzice się rozstali. Dziewczyna została pod opieką matki, w Toronto. Kate Lopez wychowywała córkę w ciepłym, bezpiecznym środowisku, jednak sielanka została zniszczona przez jej chorobę. Mama Rachel zmarła 30. września 2002 roku. 

Gdy poznała Damiena, zaczęła brać narkotyki. Jej źródłem utrzymania stały się amatorskie konkursy w rolkach.

Początkiem 2007 roku poznała Lenę, która podobała się jej przyjacielowi. Rachel odkryła, że sama też jest zainteresowana dziewczyną. Zostały parą. 

Okazało się, że Lena jest w ciąży ze swoim byłym partnerem (Parker?).

W wakacje 2007 para rozstała się, Rach uległa wypadkowi samochodowemu, leżała w śpiączce. Jej przyjaciele myśleli, że to przez rozstanie, Lopez wjechała w drzewo.

sum

Lil

Jo Danes odnalazła jej ojca. Rachel z końcem stycznia 2008 spotkała się z George 'm[1] . Mężczyzna wyjaśnił, że pracował jako żołnierz, rzadko bywał w domu, między nim a matką dziewczyny psuło się, a gdy powrócił, żeby odszukać córkę, jej matka już nie żyła i nie wiedział, gdzie szukać. 

Była małżonką Lillian Heatherfield; ślub wzięły w lutym 2009. [2] para rozwiodła się w 2010 roku, dzieląc się po równo prawami do opieki nad Carmen .

ZainteresowaniaEdytuj

rolki 

jedzenie xd

InneEdytuj

- właścicielka psa o imieniu Bungee

CytatyEdytuj

  • "Można było teraz o niej powiedzieć wiele: była ćpunka, sierota. Ale prawdziwe było tylko jedno - Rachie. " [3]
  • "Znam ją z wielu stron. Rachel – współlokatorka, Rachel – mistrzyni rolek, Rachel – lesbijka… Tak naprawdę to tylko etykiety. Dziś przypomniałam sobie dlaczego jest moją przyjaciółką. Bo to Rachel. Tak po prostu. "[4]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki