FANDOM

Roxanne Silver (ur. 1990, Londyn?) - ambitna studentka prawa, przyszła pani prokurator
Natalie Portman Andrew Eccles Photoshoot.jpg

HistoriaEdytuj

Roxy wychowała się w Anglii w szanowanej rodzinie z tradycjami. Jej ojciec jest znanym i uznanym prawnikiem, a cała reszta familii trzyma się dosyć twardo słynnej angielskiej etykiecie. Poza jej starszym bratem, który ma na imię Nicco i był całe życie strasznym latawcem. Jedyną osobą, z którą Roksi miała cieplejsze relacje to była babcia Susan. No i kuzynka Ally .

W każdym razie w wieku 18 lat bohaterka przeniosła się do Toronto. Studia prawnicze były czymś, co sprawiało jej niemożliwie dużo frajdy. Zawsze miała najlepsze stopnie na roku, bo po prostu to ją kręciło. I wcale nie dlatego, żeby spełnić rodzinne ambicje, a po to, aby udowodnić, że bez koneksji jest w stanie osiągnąć sukces w tej branży.

Niespodziwanie, tu w Toronto poznała ludzi, którzy na zawsze odmienili jej życie. Zwłaszcza Lauren , która na początku była jej współlokatorką, a w ostateczności najlepszą przyjaciółką o której Roxy nigdy nie zapomni nie tylko za sprawą tragicznej śmierci. Był też Neville , najbliższy ziomek w tym składzie. Zawsze szalona Anka , Sam .. Był też Nick jej jedyna prawdziwa miłość. Niestety nieszczęśliwa, gdyż chłopak cały czas z nieznanych powodów znikał bez śladu. Pojawiali się w jej życiu różni mężczyźni tj, Ian, Will czy Neil . Właściwie to ten ostatni był najistotniejszy, ale ona jak zwykle, gdy tylko pojawiał się Nick rzucała wszystko. Ta miłość była jej przekleństwem i obsesją. c.d.n.

ZainteresowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

- właścicielka rottweilera o imieniu Largo

-potrafi grać na fortepianie, ale tego nie lubi

-nie wylewa za kołnierz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki