FANDOM

Ryan Thomas (ur. 23.09.1989, Toronto)
L 9d92ebf0de0ffed2214238282924f143.jpg

Ryan jest chrześcijaninem.

HistoriaEdytuj

Ryan wychowywał się w trudnych warunkach. Matka, by zarobić na utrzymanie rodziny, pracowała dniami i nocami. Gdy jego ojciec, z wykształcenia mechanik, stracił pracę, Ryan postanowił wziąć sprawy w swoje ręce i wpada w złe towarzystwo, ale w ten sposób zarabia. Kradł, handlował narkotykami, bił się za pieniądze.

Mimo tego, że nie lubi rozpieszczonych, bogatych osób, wiązał się głównie z takimi dziewczynami. Jedną z nich była Sam Rodriguez, którą po kilku miesiącach zdradził z Summer Harrison. Gdy Sum wyraził nim większe zainteresowanie, zostali parą. Kilka razy rozstawali się i schodzili. Jedno istotne wydarzenie sprawiło, że już na zawsze coś ich będzie łączyć- pod koniec 2007 roku rodzi się ich syn, Aaron. Chłopiec mieszka z matką, jednak Ryan odwiedza go od czasu do czasu.

Ryan i Summer próbowali być razem, by stworzyć synowi rodzinę, ale okazało się, że Thomas znów zostanie ojcem, przy czym matką jest Victoriah Brooks. Trey przychodzi na świat 20. lutego 2008.

Ryan stara się pogodzić bycie ojcem, równocześnie pracując, by pomóc swoim rodzicom, a także nie być obojętnym dla synów i ich matek.

Thomas przyjaźni się z Rachel Lopez, którą traktuje jak siostrę, oraz z Shelby Madison.
Bez nazwy 3.jpg

Ryan i Summer

CharakterEdytuj

Nie potrafi wyrażać swoich uczuć, jest twardy, ale zamknięty w sobie. Rzadko zwierza się ze swoich problemów.

O dziwo, chłopak jest bardzo religijny, wierzy w Boga, stara się chodzić do kościoła.

ZainteresowaniaEdytuj

Koszykówka jest jedną z pasji chłopaka. Miał ciche marzenie grać w nią w przyszłości, ale w wyniku zdarzeń losowych, musiał pracować, zamiast pielęgnować hobby. Tym sportem stara się zarazić starszego syna, Aarona. Ulubionym filmem chłopca jest Kosmiczny Mecz, więc chyba się to udaje.

Ryan uwielbia jeść.

CiekawostkiEdytuj

- trenował boks "w klatkach"

- jego ulubioną kreskówką jest Doug Zabawny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki