FANDOM

Summer Harrison (ur. 13.04.1989, Los Angeles, Stany Zjednoczone) -
Summmer.jpg
jedynaczka, córka Juliet i Richarda Harrisonów. Obecnie mieszka w Toronto razem z dwójką swoich dzieci, jest współwłaścicielką „Czwórki Chmurki” i tworzy swoją linię odzieżową.

Historia

W 2001 roku rodzice Summer rozwiedli się. Razem z matką przeprowadziła się do Toronto. Juliet i Richard pozostali w dobrych stosunkach ze względu na córkę, mimo tego rozwód i tak odbił się na Summer. W domu zachowywała się jak przykładna nastolatka, poza nim nie stoniła od imprez alkoholu i przygodnego seksu od czasu do czasu. Wszystko uspokoiło się na jakiś czas kiedy związała się ze Stevenem Ward’em. Przystojnym i ujmującym chłopakiem, który po jakimś czasie zostawił ją dla nowo poznanej dziewczyny z Miami. Rozstanie i brak zainteresowania ze strony matki sprawił, że stała się jedną z tych zadufanych w sobie i nie do zniesienia dziewczyn. 2006 rok był dla niej przełomowy. Zaprzyjaźniła się z Jamie Morris iJo Danes i zaczęła pokazywać się z bardziej ludzkiej strony. Mimo tego nie zrywa do końca ze starymi nawykami, jedną imprezę kończy na całowaniu się z Ryanem Thomasem, którego dziewczyną jest Sam Rodriquez. Jak to w życiu bywa wszystko wychodzi na jaw w bardzo krótkim czasie. Okazuje się jednak, że poddanie się chwili nie jest chwilowe, Ryan i Summer zostają parą. W międzyczasie Juliet zostawia Summer samej sobie po ostrej kłótni i wyjeżdża do Las Vegas. Sum odnajduje przyjaciółkę w ostatniej osobie jakiej mogłaby się spodziewać, Rachel Lopez. Dziewczyny zamieszkują razem na dłuższy czas. Mimo dzielących ich różnic Ryan i Sum dogadują się naprawdę dobrze z wyjątkiem kłótni o Vicky i tajemniczym zajęciem Ryana, które jest ostatecznie przyczyną rozstania pary. 

35856369.png

Niedługo potem Ryan związuje się z Vicky a Sum wraca do imprezowania. Kiedy dowiaduje się, że jest w ciąży początkowo nie chce dziecka, jednak z biegiem czasu zmienia zdanie i ponownie schodzi się z Ryanem. Nie wytrzymuje presji związanej z dzieckiem dlatego wylatu

je do Francji i oddaje je do adopcji, pozwalając wszystkim myśleć, że je straciła, rozstaje się z Ryanem po raz kolejny. Kilka miesięcy spędza biorąc leki antydepresyjne. W końcu wyznaje prawdę i stara się odzyskać syna. Aaron pojawia się u nich na Boże Narodzenie i po pewnym czasie Ryan i Sum próbują znów być ze sobą, żeby stworzyć dziecku normalną rodzinę. Wszystko układa się dobrze dopóki nie dowiadują się, że Ryan zostanie po raz drugi tatusiem tyle, że w ciąży jest Vicky. Summer próbuje zachowywać się normalnie, ale to wszystko ją zaczyna przerastać, do tego pojawia się przystojny lekarz, Jacob Tucker, który mimowolnie zawrócił jej w głowie. Sum postanawia zostać z Ryanem, według niej to najlepsza i najdoroślejsza decyzja jaką mogła podjąć.
Bez nazwy 3.jpg

Summer i Ryan

Tucker wyjeżdża na jakiś czas, ale ich ponowne spotkanie pokazuje, że nie przestali się sobą interesować. Ostatecznie Sum wybiera Jake’a. Wybacza mu nawet zdradę i żyje im się sielankowo dopóki Sum nie dowiaduje się, że znów jest w ciąży. Tucker trochę świruje, nie jest gotowy do roli ojca. Stara się stanąć na wysokości zadania ale ostatecznie zostawia Summer. Dziewczyna wpada w depresje, która pogłębia się po wypadku Tuckera. Kilka miesięcy zajmuje zanim Sum dochodzi do siebie, rodzi córkę, Rory w 7 miesiącu. Stara się poskładać swoje życie. Zamieszkuje z Fran w Zakątku Nadziei, otwierają razem knajpę, zaczyna projektować własną linię odzieżową. Pojawia się też znajomy z dawnych lat,Matt Collins, z którym zaczyna ją coś łączyć mimo tego, że ciągle czuje coś do Jake’a.

Charakter

Na początku Sum jest cyniczna i złośliwa. Z czasem pokazuje, że posiada też inne cechy. Potrafi być wierna przyjaciołom i pomocna. Jej charakter zmienia się po kolejnych nieudanych związkach a zwłaszcza po narodzinach dzieci. Jeśli w stosunku do facetów jest nieufna i zdystansowana dzieciom chce zapewnić miłość i zainteresowanie jakiego ona nie otrzymała.

Zainteresowania

Nie była zainteresowana czymkolwiek odkąd pamięta, przez przypadek odkryła, że całkiem niezła z niej projektantka, co przyczyniło się do podniesienia jej samooceny, w końcu robiła coś sama i robiła to dobrze. Po ojcu odziedziczyła też żyłkę do interesów, ale na to jest stanowczo za leniwa.

Inne

- Summer nałogowo ogląda seriale. Głównie „Chirurgów” i „House’a”

- Aaron otrzymał imię po biblijnym Aaronie ze względu na pobożność Ryana

- Imię Rory, Fran i Summer wymyśliły podczas rozmowy na temat serialu „Kochane kłopoty”

- autor: miss_e

- Richard zmarł w wakacje 2008.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki