FANDOM

William Gregory Dawson (ur. 1989, Toronto, Kanada) - syn Scotta i Audrey Dawson. 
William dawson.jpg

HistoriaEdytuj

Rodzina Dawson pochodzi z Wielkiej Brytanii, dziadkowie chłopaka sprowadzili się do Kanady pod koniec lat sześćdziesiątych, tu dorobili się majątku i syna, na którego po latach przepisali wszystkie pieniądze.

Will chodził do najlepszych szkół, w jednej z nich poznał swoją pierwszą i jedyną dziewczynę, Franceskę. Przez długi czas byli razem, głównie pod publiczkę, ale łączyła ich przyjaźń. Gdy okazało się, że chłopaka ciągnie w stronę jego płci, rozstali się.

Na początku 2007 mieszkał ze swoim pierwszym poważnym chłopakiem, Scott'em. Wcześniejsi byli bardziej... eksperymentalni.

CharakterEdytuj

Jest typowym rozpieszczonym jedynakiem, nie potrafi się dzielić, bywa egoistą. Jednak pod maską cynizmu i złośliwości, kryje się wrażliwy chłopak, gotowy na wiele, by pomóc przyjaciołom.

Lepszy kontakt ma ze swoją matką, spędzał z nią o wiele więcej czasu, niż z ojcem, który zajmował się biznessem.

ZainteresowaniaEdytuj

William potrafi dostrzec piękno. Interesuje się modą i architekturą, z tym ostatnim wiąże swoją przyszłość. Lubi muzykę i zakupy.

CiekawostkiEdytuj

- imię dostał po księciu Williamie.

- jego mama jest Irlandką z pochodzenia.

- rodzice Dawsona przyjaźnili się z Johanssonami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki